Lavora con noi


STIAMO CERCANDO PROPRIO TE!

YOUR ENGLISH SCHOOL YES is looking for experienced and enthusiastic people to join our staff:

  • English mother tongue teachers
  • Junior HR Manager
  • Inside Sales

 

ENGLISH MOTHER TONGUE TEACHER

Our ideal candidate:

  • Mother tongue or bilingual English speaker
  • Experienced in teaching with children
  • Enthusiastic
  • Multimedia tools friendly
  • Creative
  • Reliable

We offer a contract after a trial period.

 

INSIDE SALES

MANSIONI

  • Ricerca nuovi clienti e consolidamento clienti attivi B2B e B2C;
  • Pianificare, eseguire e gestire il follow-up delle Campagne di Lead Generation;
  • Pianificare e gestire il “primo contatto” verso prospect e lead;
  • Individuazione delle esigenze dei clienti e qualificazione dell’opportunità dal punto di vista didattico e finanziario in collaborazione con la Direzione Commerciale e Didattica;
  • Eventuale partecipazione alle visite/incontri commerciali, predisposizione e presentazione dell’offerta, gestione e conclusione delle trattative in collaborazione con la Direzione Commerciale;
  • Gestione ed aggiornamento dei tool di CRM per la mappatura e lo sviluppo delle opportunità e dei contatti con clienti e prospect;
  • Predisporre reportistica verso la Direzione Commerciale e Marketing sull’andamento delle opportunità.

REQUISITI

  • Diploma Superiore o Laurea (completata o in via di completamento) in Discipline Economiche e Manageriali con forte orientamento al Marketing;
  • Ottime qualità relazionali/interpersonali;
  • Propensione all’attività telefonica sia Inbound che Outbound;
  • Attitudine a lavorare in team e per obiettivi, precisione, capacità di rispettare le scadenze, forte orientamento al risultato, buona capacità organizzativa, problem solving;
  • Capacità di negoziazione e gestione di trattative commerciali;
  • Abilità nell’individuare, attivare e sviluppare nuovi clienti;
  • Ottima conoscenza della suite MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Familiarità con gli strumenti del Digital Marketing (CRM, Mass Mailing, Analytics, Photoshop, Linkedin, etc.);
  • L’ottima conoscenza scritta e parlata della lingua italiana ed inglese saranno titoli preferenziali (eventuali certificazioni rappresentano un elemento di vantaggio);

SI OFFRE

  • Inserimento in un ambiente lavorativo giovane, moderno, stimolante e professionale
  • Compenso fisso di 400/600€ + Ticket Restaurant
  • Incentivi premianti al raggiungimento degli obiettivi
  • Contratto di lavoro: Stage di 6 mesi con eventuale contratto d’assunzione a fine mandato
  • Percorso formativo di successo

Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91, e a persone di tutte le età e tutte le nazionalità, ai sensi dei decreti legislativi 215/03 e 216/03.

Contratto di lavoro: Stage

 

JUNIOR HR MANAGER

Your English School is a growing school of English and foreign languages. As an HR Junior Manager you will help nurture our peculiar startup culture while we continue to grow. We are a passionate, friendly and collaborative team dedicated to making meaningful services that help people lead better lives improving in English language and other international languages. You will work closely with everyone on the team providing people with strategies that recognize our shared purpose and reflect our unique company culture. This position is hands-on, requires someone who is agile with a growth mindset, and can collaborate with the President to implement things from scratch.

You will be involved in:

  • Recruiting and hiring responsibilities.
  • Developing procedures to ensure that new team members are onboarded efficiently.
  • A trusted resource for leaders and employees on a wide variety of human resources topics including career development, benefits, and company policies.
  • Taking care of all administrative matters related to HR.
  • Contributing and building programs that enable both individual and team growth.
  • Making yourself available for the next task.

Requirements for the ideal candidate for this position:

  • Has at least 1 year experience
  • Loves interacting with people and their development
  • Loves to take care of a growing work environment
  • It is highly organized and capable of working only with little supervision
  • Is able to handle sensitive and confidential material, and practice discretion
  • Is proficient in English (mother tongue is highly appreciated)
  • Excellent knowledge of the MS Office suite (Word, Excel, PowerPoint);
  • A degree in Psychology (either Masters or PhD) is a plus
  • Specialized and up to date in Italian HR operations, policy and administration (plus).

We can offer:

  • We expect a lot from you, but your efforts will be rewarded
  • Employment contract: 6 month internship Part-Time with possible employment contract at the end of the mandate
  • Fixed fee of € 400 + Bonus + Free lunch with Tickets Restaurant
  • Award incentives to achieve the objectives
  • Working in a young, modern, stimulating, professional and constantly growing work environment
  • Competitive salary (After Stage)
  • Top-notch tools
  • Personal growth programs

The place of work is: Milan Lambrate 70% and Melzo (MI) 30%.

This announcement is addressed to both the senses, according to the laws 903/77 and 125/91, to people of all ages and all nationalities, according to the legislative decrees 215/03 and 216/03.

Job Types: Part-time, Internship

 

Invia una lettera di presentazione e il curriculum vitae (con eventuali foto e attestati) in un’e-mail a:

hr@yourenglishschool.it

Oppure compila il form qui sotto:

Il tuo nome (richiesto)

La tua email (richiesto)

Inserisci il tuo cellulare (richiesto)

Oggetto

Il tuo messaggio

Carica il tuo CV

 Acconsento al trattamento dei dati personali